Het forum is inmiddels read-only, dit komt door de overgang naar GoTLike.nl, we hopen je daar weer te zien!

Welcome Guest 

Show/Hide Header

Welcome Guest, posting in this forum requires registration.

Pages: [1]
Author Topic: Betaling periode 3
Administra-
tie
Administrator
Permalink
Administratie
Post Betaling periode 3
on: 19 April 2012, 20:08

Beste clanmembers,

Jullie hebben gisteren een mail ontvangen voor de derde periode, uit de reacties die ik teruggemaild kreeg maak ik op dat een en ander al redelijk duidelijk is.

Mocht dit niet zo zijn, dan kunnen jullie in dit topic alle opmerkingen, vragen of klachten kwijt inzake deze nieuwe termijn. Mits het natuurlijk voor de lezers hier relevant is, voor persoonlijke vragen (over de status van je betaling bijvoorbeeld) kun je beter mailen of een ticket aanmaken.

Hier wat highlights uit de mail:

1. De nieuwe periode gaat in op 27-04-2012, voor verlenging dient een reeds betalend lid uiterlijk een week daarna betaald te hebben. Voor nieuwe leden gaat de ingangsdatum uiteraard pas tellen na aanmelding en betaling.

2. Betalen/verlengen gaat zo:
De contributie is €4,50 per kwartaal. Gelieve niet méér dan dit bedrag over te maken in verband met de groei van de clan en de bijkomende onduidelijkheid over de kosten in de toekomst.

Je kunt de €4,50 op twee manieren betalen:
Directe overschrijving
Maak het geld over naar ING Bank rekeningnummer 2119854 t.n.v. B.A. van Kleven te Amsterdam.
Voor leden uit België, het IBAN-nummer: NL11INGB0002119854 en als Swift BIC: INGBNL2A
Vermeld bij je betaling altijd de username die je op de website gebruikt!

PayPal
Maak het geld over naar bvk@gotbf3.nl.
Let op! Kies bij PayPal voor de optie Privé (en dus niet Koop) zodat je geen extra kosten hoeft te betalen. Doe je dit niet, zorg er dan voor dat je de kosten zelf betaald anders krijgen we niet het volledige bedrag binnen. En vermeld ook hierbij de username die je op de website gebruikt.

3. We houden ons het recht voor om na 05-05-2012 leden te verwijderen uit de betalende leden administratie wanneer er op dat moment nog geen betaling ontvangen is van dat betreffende lid.

GoT BF3 Administratie

Administra-
tie
Administrator
Permalink
Administratie
Post Re: Betaling periode 3
on: 19 April 2012, 20:43

Hier wordt alles bijgehouden:

https://skydrive.live.com/redir.aspx?cid=e5eb334523e496f1&resid=E5EB334523E496F1!918&parid=E5EB334523E496F1!916&authkey=!AGKujdEkptS0Vv4

Evaluation-
Copy
Advanced
Permalink
EvaluationCopy
on: 20 April 2012, 18:24

Ik heb af en toe wat snobbistische trekjes, kan ik niet gewoon een bak geld overmaken voor über-rechten?

FOEMPER-Squad
Image

bvk
Administrator
Permalink
bvk
on: 20 April 2012, 18:46

Als jij een bak geld overmaakt naar i3D (of andere hoster natuurlijk) krijg je zelf een server en heb je meteen alle uberrechten! Bij ons blijft dat voorbehouden aan de Admins en die functie is niet te koop... ;)

[GoT] BF3 Crew Member - Keep it running!

Tsurany
Pro
Permalink
Tsurany
on: 20 April 2012, 20:42

Mwah, mijn inloggegevens zijn wel te koop hoor!

Image

Rienspy
Beginner
Permalink
on: 20 April 2012, 23:41

Noem je prijs 8-)

How I troll:
Image

DanielWW2
Newbie
Permalink
DanielWW2
on: 23 April 2012, 00:03

Quote from Tsurany on 20 April 2012, 20:42
Mwah, mijn inloggegevens zijn wel te koop hoor!

Corruptie.. :o
Verder houden we als het zo blijft geen server meer over.
Gaat lekker. 8-)

bvk
Administrator
Permalink
bvk
on: 23 April 2012, 18:49

Er zijn tot nu toe (net bijgewerkt) 23 betalingen binnengekomen. We missen er dus inderdaad nogal wat, ik hoop en verwacht dat deze nu gaan komen daar men de salarissen weer binnen heeft..

J.E.T
Pro
Permalink
J.E.T
on: 24 April 2012, 13:21

Bij mij kwam de mooie mail in de spam folder terecht, misschien dat dit bij andere ook het geval is geweest?
We zullen zien, eventueel kan er nog een herinnering worden gestuurd.

GoTBF3's CrewMember - Keep on talking!

bvk
Administrator
Permalink
bvk
on: 24 April 2012, 18:59

Kan inderdaad, alleen komt die herinnering dan ook in de spamboxen terecht misschien... Gek, want het is een hele veilige afzender natuurlijk ;)

Konjo
Newbie
Permalink
Konjo
on: 25 April 2012, 09:24

Misschien kan je tijdelijk een ander email adress gebruiken. Misschien ook van een ander ip verzenden. Moet wel lukken.

Image

J.E.T
Pro
Permalink
J.E.T
on: 25 April 2012, 12:13

Ik weet niet of je het mailchimp systeem al hebt gebruikt maar deze heeft een inboxingrate van rond de 92%, wat hoger is dan de een normale mailserver voor elkaar krijgt bij een groter volume.

bvk
Administrator
Permalink
bvk
on: 25 April 2012, 13:38

Quote from J.E.T on 25 April 2012, 12:13
Ik weet niet of je het mailchimp systeem al hebt gebruikt maar deze heeft een inboxingrate van rond de 92%, wat hoger is dan de een normale mailserver voor elkaar krijgt bij een groter volume.

Ik heb naar Mailchimp gekeken, maar deze heeft niet alle mailadressen, alleen die van de nieuwsbrief abonnees. Dat zijn er honderd nog wat in plaats van de nu 370 aangeschrevenen. Of vergis ik me nu?

Quote from Konjo on 25 April 2012, 09:24
Misschien kan je tijdelijk een ander email adress gebruiken. Misschien ook van een ander ip verzenden. Moet wel lukken.

Wat zou dat voor verschil maken met het huidige adres, wat netjes van een bestaand NL domein komt en (nog) niet als spam adres te boek staat?

DanielWW2
Newbie
Permalink
DanielWW2
on: 26 April 2012, 21:58

Een bericht op Tweakers helpt misschien ook nog?

J.E.T
Pro
Permalink
J.E.T
on: 27 April 2012, 12:17

Inderdaad is niet iedereen geabonneerd op nieuwsbrief, wat je zou kunnen doen is gefaseerd versturen. 200 mails per uur bijvoorbeeld, dan blijf je meestal wel onder het spam detectie limiet mits de inhoud van je mail niet spammerig is.

bvk
Administrator
Permalink
bvk
on: 27 April 2012, 12:23

Gefaseerd versturen zou inderdaad kunnen en op het idee van Daniel was ik ook al gekomen. Op dit moment zijn de GoT modjes mijn verzoek aan het overwegen om op GoT een post te mogen plaatsen.

Edit: En dat mocht, dus laten we hopen dat onderstaande post helpt:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/38129293#38129293

CodeCaster
Newbie
Permalink
CodeCaster
on: 1 May 2012, 17:20

Ik heb op 27-04 € 4,50 overgemaakt ovv "Contributie CodeCaster", maar zie dit nog niet in het document staan terwijl dat op 29-04 voor het laatst is bijgewerkt.

Kan dit nog gefixt worden, en ben ik nu geen rechten (Teamspeak) of zo kwijt? Getuige de "voor verlenging dient een reeds betalend lid uiterlijk een week daarna betaald te hebben" in de mail... :)

bvk
Administrator
Permalink
bvk
on: 1 May 2012, 19:07

Quote from CodeCaster on 1 May 2012, 17:20
Ik heb op 27-04 € 4,50 overgemaakt ovv "Contributie CodeCaster", maar zie dit nog niet in het document staan terwijl dat op 29-04 voor het laatst is bijgewerkt.

Kan dit nog gefixt worden, en ben ik nu geen rechten (Teamspeak) of zo kwijt? Getuige de "voor verlenging dient een reeds betalend lid uiterlijk een week daarna betaald te hebben" in de mail... :)

Je bijdrage is gisteren pas (?) bij mij bijgeschreven:

Bedrag (€)
4,50 Bij
Rekening
2119854 - Hr B A van Kleven
Tegenrekening
xxxxxx972
Datum
30-04-2012
Mutatiesoort
Overschrijving
Naam/Omschrijving
Mededeling
xxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxx
CONTRIBUTIE CODECASTER

Net verwerkt, je staat er nu bij ;)

CodeCaster
Newbie
Permalink
CodeCaster
on: 2 May 2012, 14:55

Top, bedankt. :) Zal vanwege Koninginnedag wel wat langer hebben geduurd.

bvk
Administrator
Permalink
bvk
on: 2 May 2012, 15:49

Koninginnedag was gewoon een dag waarop het betalingsverkeer verwerkt wordt, dus dat kan de reden niet zijn. Je hebt de betaling waarschijnlijk vrijdagavond gedaan, na de "cut off" tijd bij Equens, waarna de betaling over het weekend getild is.

Alleen van ING naar ING wordt direct verwerkt, ook tijdens het weekend.

DanielWW2
Newbie
Permalink
DanielWW2
on: 8 May 2012, 16:56

Ik kijk toch eens even die lijst door en volgens mij gaan we in dit tempo redelijk snel bankroet. ;)
Verder den ik dat er toch weer een of twee servers weg moeten. Op het moment staan die toch stroom te verbruiken en dat is zo slecht voor het milieu. 8-)

bvk
Administrator
Permalink
bvk
on: 8 May 2012, 18:34

Ik denk inderdaad dat we van de servers 2 en 3 afscheid zullen moeten gaan nemen. Met de opzegtermijn in rekening genomen is het geld dan aan het eind van deze termijn helemaal op...

Jammer, maar het zij zo. Men speelt niet meer dus willen ze logischerwijs ook niet meer voor de servers betalen.

Bluedevil
Newbie
Permalink
Bluedevil1985
on: 8 May 2012, 19:27

ik heb het geld vandaag net over gemaakt schoot er steeds bij dus ff vlug via paypal dit keer gedaan :)

Image

bvk
Administrator
Permalink
bvk
on: 8 May 2012, 19:54

En is verwerkt ;)

DanielWW2
Newbie
Permalink
DanielWW2
on: 9 May 2012, 17:43

Quote from bvk on 8 May 2012, 18:34
Ik denk inderdaad dat we van de servers 2 en 3 afscheid zullen moeten gaan nemen. Met de opzegtermijn in rekening genomen is het geld dan aan het eind van deze termijn helemaal op...

Jammer, maar het zij zo. Men speelt niet meer dus willen ze logischerwijs ook niet meer voor de servers betalen.

Dan kunnen we ook gewoon een rush server en een conquest server aanhouden. En als Close Quarters er is de 64 conquest omgooien in TDM zonder regels. Dan is die zo vol(met explosievenspam). ;)
En verder moeten we ook gewoon eens een oproep doen op GoT om een server te vullen, dan komen er denk ik wel mensen in de server.

Heb zin in 64 player conquest dus ik doe straks denk ik een oproepje. 8-)

bvk
Administrator
Permalink
bvk
on: 14 May 2012, 19:27

Maar dat zijn dan geen betalende leden en die vullen dan wel de server, maar niet de kas... We hebben op het moment van schrijven 38 betalende leden en dit is sinds vorige week niet meer veranderd.

We zijn dus helaas genoodzaakt de servers 2 en 3 op te zeggen, inclusief de opzegtermijn blijven die dan actief tot het einde van deze periode.

DanielWW2
Newbie
Permalink
DanielWW2
on: 15 May 2012, 13:27

Quote from bvk on 14 May 2012, 19:27
Maar dat zijn dan geen betalende leden en die vullen dan wel de server, maar niet de kas... We hebben op het moment van schrijven 38 betalende leden en dit is sinds vorige week niet meer veranderd.

We zijn dus helaas genoodzaakt de servers 2 en 3 op te zeggen, inclusief de opzegtermijn blijven die dan actief tot het einde van deze periode.

Dat weet ik ook wel maar met een omroep kunnen we een server nog eens vol krijgen. Anders kan je net zo goed stoppen met de servers want er zit gewoon geen kip op. :|

Pages: [1]
Mingle Forum by cartpauj
Version: 1.0.34 ; Page loaded in: 0.232 seconds.